U love me

czwartek, 19 lipca 2012

Bede sie chwalic :)

A co mi tam. Mam czym to bede sie chwalic... :)
Wczoraj przyszla moja paczka z Needle & Art. Takie cudownosci sobie zazyczylam:


Xxx zaczne dopiero jak skoncze swoje dotychczasowe projekty (powaznie brzmi no nie?:)). Na razie skupiam sie na porzadeczkach w moich niewielkich zapasach... Idzie mi troche wolno bo niestety przy moich urwisach mam niewiele chwil dla siebie. Dopiero wieczor to czas prawie dla mnie. Ale wtedy postanowilam skupic sie na SAL-ach. W koncu musze cos w ten poniedzialek pokazac.
Aha i jeszcze jedno. :) Wczoraj w "szperaczu" udalo mi sie zakupic sliczny drewniany tamborek :):):)
Dzien byl cudny pomimo deszczu za oknem :)
Pozdrawiam Was serdecznie i witam nowo przybylych do kregu obserwujacych.
Tara.

1 komentarz:

  1. Śliczne zestawy sobie zamówiłaś, no to teraz czekam na pierwsze xxx :))))
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)