U love me

czwartek, 12 lipca 2012

Sal z Madame w tle i Chorobsko

Zapisalam sie na kolejny SAL. SAL z Madame w tle, ktory organizuje Hanulek
Efekt koncowy powinien wygladac tak:

Prawda, ze sliczne??? :)
Czyli teraz od nastepnego tygodnia bedziecie mogli w kazdy poniedzialek obejrzec moje postepy w dwoch SAL-ach: Before Christmas i Madame.
***
Chorobsko mi sie do domu wprowadzilo. Arthur kaszle, szczegolnie w nocy, jakby mial pluca wypluc. Ja prycham i kicham, kaszel tez sie zaczyna. Pan A. to samo. Anthony na razie odpukac choroby nie zlapal, ale wychodza mu zeby, wiec nieprzespane noce, temperatura i ogolne marudzenie sa na porzadku dziennym. Ja mam dosc!!!I jeszcze ta cholerna reka. Co prawda z kazdym dniem boli coraz mniej, ale jeszcze nie jest w pelni sprawna :(
Tara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)