U love me

wtorek, 11 listopada 2014

Wilki - tydzień 4

Trochę jestem do tyłu z publikowaniem wilczych postępów... Nie wiem jak to się dzieje ale czas ucieka mi między palcami... Dni ledwo się zaczną już się kończą... Ale obiecuję poprawę... Jak tylko znajdę jakąś sztuczkę magiczkę na organizację czasu ;)
Wracajmy jednak do wilków.
Tydzień trzeci zakończył się tak...
 Dzień pierwszy...
 Dzień drugi...
 Dzień trzeci...
 Dzień czwarty - to dzień plamy...
 Dzień piaty - kolejna kartka ukończona...
 A tak to wygląda do tej pory...
 A tu na tle całego materiału.... Kropla w morzu ;)
 Dzień szósty - rozpoczynam kolejną stronę...
 I ostatniego dnia mam już dolną ramkę...
I w tym miejscu prośba o kopniaki.... Ta strona wlecze się i wlecze... Ogólnie tempo spadło... I chce mi się czegoś innego!!!  A tak być nie powinno... Pomocy!!!

***
Katarzyna - dziękuję bardzo... o zabawie w następnym poście ;)
Iskierka - do dzieła :)
eliszka8 - kto wie... ;)
Daniela - proszę się częstować :)
Teresa Bejgrowicz - bez Twojej wzorcowni nie byloby owczego dzieła :)
Anek73 - dla mnie szycie to męczarnia :)
Anna - powiedzenia nie znałam, ale jak widać pasuje :)
Karolina - ja sobie to mowie za każdym razem jak cos mi się podoba ;)
 

30 komentarzy:

  1. duża ta kropla w morzu i nochal wilka widać.tempo jest niezłe. dajesz radę. NIE marudź ! tylko marsz do igły

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana na prezentację Twoich wilczków co tydzień czekam z niecierpliwością, a tu mi piszesz, że chce Ci się coś innego? Tak nie może być:D Do boju kobitko, do boju. Dziś dzień niepodległości więc fason trzeba trzymać i poddawać się nie wolno;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, prosisz o kopniaka... to nadstaw cztery literki i kopniaczka przesyłam. Wilki pięknie rosną, chociaż faktycznie tempo nieco osłabło... a styczeń coraz bliżej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne postępy!!! A może chwila przerwy dobrze Ci zrobi? Czasami trzeba na chwilę odłożyć duży haft, żeby znów do niego wrócić z nową energią :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu -Twoje "kolosalne" prace są niesamowite i za każdym razem wzbudzają mój podziw i uznanie .. do tego haftujesz w jednej tonacji kolorystycznej... Efekt niesamowity, ale z nitkami które z pozoru różnią się tylko No producenta ... jest wymagająca. Pozdrawiam Cię serdecznie i trzymam paluchy po same łokcie abyś zdążyła z Wilkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie załamuj się, zapowiadają się (wilki) spektakularnie. Ja czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to kopiemy! Niech Ci się igła w ręku pali! I trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może to i kropla, ale całkiem spora, bo już można rozpoznać wilczy pysk :))). Haftuj, haftuj, czekamy na całość!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Ty pracusiu idziesz jak burza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie i tak masz porywające tempo pracy nad tym obrazem..

    OdpowiedzUsuń
  11. Potężna praca, nos już wspaniale się wyłania, podziwiam za taką ilość krzyźyków! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Daję kopa - pozytywnego oczywiście ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super efekt a tempo zawrotne. Czekam na zobaczenie całości :) Ale może warto zrobić mały chociaż inny hafcik, żeby choć trochę odpocząć i zając się czymś innym żeby nie zbrzydło?

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak obiecałam - przesyłam wielkiego kopa motywacyjnego :)
    Tempo masz kobieto zawrotne i tak trzymaj!
    Swatowa to teściowa mojej córki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ech jak dla mnie tempo masz super, a czasami tak to już jest, że jak robi się na okrągło to samo, to się szybko nudzi

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca. Już nie mogę się doczekać gdy zobaczę całą głowę wilka bo wygląda jak żywy. Piękny efekt! Walcz z nim dalej -nie poddawaj się. To będzie wyjątkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli czujesz potrzebę oderwania się od tego haftu - oderwij się. Nic na siłę.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz więcej wilka się wyłania, już widać, że powstaje piękny haft ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba cie przywolalam myslami :). Tak sie ostatnio zastanawialam gdzie sa Kasi wilki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, wydaje mi się, że w postępach krzyżykowych masz mega tempo :) :) Podziwiam Wilki i dopinguję w dalszych odsłonach.

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe postępy :) chciałabym mieć takie tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały haft się wyłania!
    Albo odpocznij i zajmij się czymś innym, albo zaciskaj zęby i dokończ tę stronę:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pędzisz jak szalona!! Jestem zakochana na zabój w tym obrazie.Zachwyca mnie jego każdy szczegół.Pięknie.Posyłam wirtualnego kopniaczka motywującego:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam i jeszcze raz podziwiam. Tempo masz nieziemskie, jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Tobie się coś wlecze????Masz tempo jak nikt inny..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)