U love me

środa, 3 grudnia 2014

Kartka na imieniny

Z góry przepraszam że ten post dopiero teraz a nie w terminie imienin czyli 25 listopada ale na tamtą chwilę doszła do mnie jedna karteczka. Wczoraj odebrałam trzecią karteczkę o której wiedziałam że się spóźni i stąd dzisiejsze sprawozdanie.
Zabawę Kartka na imieniny zorganizowała t-renia z bloga to co lubię...
A oto karteczki które otrzymałam (kolejność zgodna z dostarczeniem ;))
Jako pierwsza doszła kartka od Małgosi z bloga To co lubię
Kolejna jest od Doroty z bloga Dziergamisię...
i trzecia od samej organizatorki zabawy Tereski...
O reszcie karteczek które powinny dojść nie mam wiadomości. Jeśli dojdą to oczywiście się pochwalę.
Za te które otrzymałam bardzo dziękuję. Dziękuję też za prezenciki.


PS 1. Następny post chyba zrobię miszmaszowy bo trochę mi się nazbierało :)
PS 2. A ja mam już choinkę ;)
***
Garami Pojajach - po pierwsze: niezły nick ;) po drugie: kolosy to wzory z firmy Heaven and Earth Designs, a znaleść je można tutaj
Aga Jarzębinowa - nic nie mów o życiu na wysokich obrotach... Moje teraz ma maksymalne tylko ja nie nadążam ;)
Teresa Bejgrowicz - wiem, widziałam. W następnym poście odpowiem na Twoje :) Katarzyno też może być w końcu tak mam w dowodzie ;)
Edyta - może na przyszły rok spróbuję i ja ;)
AsiaB - zostawiłam, wyjdzie w praniu ;) cieszę się że chociaż Ty nie krzyczysz o dymka ;)
kal32 - sorry ale nic nie pożyczę ;) może po nowym roku będzie coś do rozdania ;)
Izzy - czekam na kobietę z bukietem, nareszcie!!!
maggy rdest - Ty to widać że zawodowa Wiedźma jesteś... Czary profesjonalne :)



12 komentarzy:

  1. Super karteczki. Jeszcze raz wszystkiego naj Imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, z poślizgiem życzenia, tak jak post imieninowy, wszystkiego co najlepsze, radości, szczęścia i uśmiechu na twarzy.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skleroza nie boli! - wiedziałam, że komuś miałam wysłać kartkę (poza wymianką) :((
    W takim razie tutaj i spóźnione, ale szczere życzenia składam: Kasiu życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w życiu, spełnienia marzeń, dużo miłości i pociechy z Potworów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! A ja ci chyba życzeń nie złożyłam, brzydka ja. To teraz spóźnione ale za to baardzo szczere i najlepsze. Niech ci się szczęści w codziennym życiu, pracy i miłości.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne karteczki dostalas :))) Czasu ostatnio chyba kazdemu brakuje,nie nadazam ,ale sie staram :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i kartek i prezencików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki
    Wszystkiego dobrego Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne karteczki i Wszystkiego najlepszego! (spóźnione ale szczere) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  10. o widzę moja doszła :) szkoda , że tylko trzy , ale mam nadzieję iż reszta też będzie
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie krzyczę...zresztą..jak..wszyscy w pracy właśnie powoli wychodzą, ja mam do 19.30:) Jak tylko się ulotnią idę przebrać buty na kapcioszki i też na dymka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)