U love me

wtorek, 7 czerwca 2016

UFO-kowy rok - rozliczenie maja

Rozliczenie maja to rozliczenie jeszcze z okresu kiedy siedziałam z tyłkiem w domu i miałam masę czasu na krzyżyki. Wtedy też udało mi się zakończyć walkę z Drzewem Życia.
Trochę zmieniłam motyw przewodni tego haftu. U mnie to ja jestem drzewem, które wydało na świat trzy wspaniałe Potwory
Najbliżej drzewa jest mój najstarszy syn - Sylwester...
A po bokach dwaj młodsi - Arthur i Anthony...

Dzięki temu w jednym hafcie zawarte jest to co kocham najbardziej <3 Moje Dzieci.


Niestety czasu na oprawę już zabrakło. Na pranie i prasowanie też, ale wierzę, że jak tylko znajdę wolną chwilę to Drzewo doczeka się zaramkowania. Przyznam się Wam tak po cichu, że za bardzo nie mam pomysłu jeszcze jak ten haft oprawić, żeby go zbytnio nie przydusić. A może Wy macie jakieś pomysły???

PS. Po drzewie zabrałam się za księżyc, ale o nim za niedługo :)
***
Promyk - i ta właśnie wizja raduje mnie najbardziej ;)
vipek - zestaw czyli mulina, wzór i kanwa (ja swoją wymienię bo w zestawie jest 11ct a to dla mnie za duża) kosztował mnie niecałe €8. Myślę że to nie jest jakaś wygórowana kwota.
bozenas - wilki tez się tworzą. Niedługo relacja. A Afremov poszedł do szafy, bo inne hafty muszą się ukończyć. Nie martw się nie dam się skusić ;)
Iskierka - byłam w tym samym miejscu i troszkę tęsknię do tego spokoju ;)
 

10 komentarzy:

  1. Z tego co czytałam na Instagramie to wyszywałaś to drzewo jakimiś kosmicznie małymi krzyżykami, więc tym większe pochwały się należą, ze ukończenie. Fajny pomysł z inicjałami dzieci!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest to drzewo :) Wspaniałe kolory, a poza tym jest takie Twoje, intymne, rodzinne :) Ślicznie :)
    No oprawa, przyznaję jest wyzwaniem. Sądzę, żeby nie przytłoczyć wspaniałego haftu, może warto zastanowić się nad delikatną, cienką, prostą ramką, w jakimś subtelnym kolorze. Na pewno coś znajdziesz i pięknie oprawisz :)
    Czekam na księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę oderwać oczy, od tych przecudnych kolorów.
    Już widzę...że stworzysz prawdziwy majstersztyk z sercem i duszą !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł, kolorystyka genialna. Bardzo lubię ten zestaw kolorów. BARDZO mi się podoba. Gratuluję ukończenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia kolejnego UFO-ka.
    Wiesz, u mnie to jest tak, że jak pracy nie ma, to nie ma. A jak się znajdzie to potem będę pracować o 6.00 do.... kij wie której i będę narzekać ze w domu jestem gościem.
    Może niech więc zostanie tak jak jest ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ukończenia :) Uwielbiam takie drobne krzyżyki, dodają haftowi jeszcze więcej klasy. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo !!! kolejny ufok ustrzelony hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te inicjały i daty dzieci :) gratuluję ukończenia i proponuję ramkę w kolorze haftów albo brąz albo niebieską/morski(dokładnie nie widać jaki ten niebieski jest)... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny haft - gratuluję ukończenia :)
    Prosta, nie za gruba, brązowa rama będzie okay.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)