U love me

środa, 20 września 2017

Kartki przez cały rok - maj

Proście a będzie Wam dane... ;) To już ostatni zaległy karteczkowy post z zabawy u Ani z bloga Ręczne Robótki Anny. Teraz już będę lecieć na bieżąco.... Przynajmniej taką mam nadzieję, bo czasem ja swoje a życie zupełnie co innego.
W maju rządziła Ania, znana bardziej jako Nawanna i tak musiałyśmy stworzyć karteczki wg. poniższych wskazówek...
* kartka bożonarodzeniowa - bombka...
u mnie to nawet i pięć się znalazło...

* kartka okolicznościowa - nutki...
Proszę bardzo, oto nutki....

* jako trzecią kartkę ja wybrałam wielkanocną, gdzie wytyczną był baranek...

... Baranek pokolorowany własnoręcznie kredkami "pożyczonymi" od Potworów ;)
Jeszcze tylko kolażyk dla organizatorki...
.... i z czystym sumieniem mogę się zabierać za karteczki wrześniowe ;)




6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kolekcja - a baranek jest super, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu super te kartki wyszły . I ciesze się bardzo że nadrobiłaś zaległe miesiąca , jednym słowem chcieć to móc :-)
    Świetna ta wielkanocna i z nutkami , choć i tej z bombkami niczego nie brakuje. Gratuluje kolorowania , wbrew pozorom wcale tak łatwo nie jest .
    Pozdrawiam i czekam na wrześniowe karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne, ale ta z barankiem- WOOOOW, boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. :) Wspaniała robota!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki :) Bożonarodzeniowa naprawdę prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)