U love me

wtorek, 20 marca 2018

Widok na miasto - 2

Dzisiaj w Irlandii zawitała wiosna. Słoneczko cały dzień nie przestawało świecić i człowiek z innym podejściem do życia od razu podchodzi. Oby teraz już tylko taka pogoda była, bo zimna i szarości za oknem mam już serdecznie dość.
Przy takiej pogodzie to i krzyżyki jakoś lepiej idą, więc dzisiaj po raz kolejny zapraszam Was na odsłonę mojego Widoku na miasto. Powiem Wam szczerze, że niebo potrafi wykończyć człowieka ;)
Postanowiłam, więc haftować w kierunku dół-> góra. Dół wymaga ode mnie trochę skupienia i zabawy ze zmianą kolorów, natomiast góra to wielkie obszary trzech kolorów - w sam raz aby się zrelaksować po dole...
Szkoda tylko, że tego dołu tak mało w tym wzorze ;)
***
Carpediem - herbaciarka stoi na honorowym miejscu w kuchni i cieszy moje oko każdego dnia :)
Anja - no to będziesz miała hasło na i ;) a co do zwlekaniem z wysyłką, to wysłałaś w odpowiednim czasie tylko akurat zimowy armagedon w Irlandii nastał :)
Anna Iwańska - cieszę się że podobają Ci się moje skojarzenia, Postaram się Cię nie zawieść w następnych odcinkach ;)
Pasje Magos - organizuj a ja na pewno stanę do zabawy :)
 



11 komentarzy:

  1. Zaczyna być coś widać, a to co widać wygląda interesująco. U nas ciągle pełnia zimy, brr.

    OdpowiedzUsuń
  2. W Holandii też słonecznie, ale ziiiimnoooo. Haftu fajnie przybywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurka, to miasto powstaje w zawrotnym tempie! Obi mi tak szybko szło, gdy zacznę swój haft. Bo muszę napisać, że właśnie dostałam "ten" haft. Wstawiam link https://www.coricamo.pl/haft-krzyzykowy/25640-zestaw-z-mulina-dawna-uliczka.html Pozdrawiam i życzę przyjemnego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny widok na miasto <3
    Wiosennej pogody ducha życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz turbo doładowanie z tym haftem .Będzie kolejny cudny hafcik, choć wyszywania nieba nie zazdroszczę.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zapowiada się ten haft-powodzenia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft pięknie rośnie. Czekam na kolejne domki bo widziałam,że widoczek będzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie przybywa :)
    Przyslij nam troszkę tej wiosny bo chyba do nas zgubiła drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. troszkę się pomęczysz a potem będziesz podziwiać piękną całość :) a słońce potrafi nastawić inaczej do życia dlatego południowcy są tacy leniwi i weseli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bedzie slicznie! Powodzenia Kasiu w kolejnych krzyżykach i czekam na skojarzenia z literka "E":)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)